Thursday, January 3, 2013

Salam 2013 :)

Salam semua...happy new year 2013
Semoga tahun ni aku rajin update blog In shaa Allah...untuk tatapan diri sendiri di hari tua hahaha

Semalam aku cuti...hantar Aleef pergi sekolah...ohh gambar adalah takde sebab aku just hantar dan lambai2 je...macam kejam je kan padahal anak baru 5 tahun...end of November baru masuk 6 tahun. Actually cikgu nya adalah kakak ipar ai...so dengan senang hati aku tinggalkan dia hehehe.

Eh sakit hati aku type guna ipad ni...tak best langsung tapi nak buat camane...ni je yang aku ada..pasrah je lah...okey sambung

Semalam cuti...lepas hantar Aleef balik rumah jadi housewife...best wooo...breakfast...lepak2 pastu masak la ken...nanti tengahari anakanda dengan encik suami pulang mau makan...sebab cuti dan adik tinggal dekat babysitter, so i planned masak rendang ayam...tetiba tekak teringin nak makan rendang dengan bubur ayam + carrot untuk Aqeef...Aqeef suka carrot tau..bagus untuk mata?

Adoii tak bole update gambar la...kena update Google + ler pulok...malas okey next time kita share gambar...byeee




No comments:

Post a Comment

Google