Monday, February 9, 2009

Inai di jari...cantikk



Inai ini adalah pemberian En. WM sempena pemergian beliau ke Tanah Suci last month. Ada juga segala jenis kacang ke manisan beliau bagi tapi aku dah makan. Tak sempat nak snap gambar.

Ada orang tak suka pakai inai...kata mereka tak vogue la, tak uptodate la, kampung la...lalala
apa pun tanggapan mereka, mak tak kisah nyah...mak okey je.

Dah sampai ke tangan aku lama pon cuma tak berkesempatan nak pakai. Tapi opismate semua dah taruk...kat tangan, kaki, rambut...hahh semua nak letak...aku cuma test2 je letak kat tangan sebelah kiri...buat pon time office...hehhe. Tangan kanan nak wat keje so tak boleh pakai

Ini lah hasilnya...taraaaaaaaa!!!

Cantik kan...aku suke.




Kalau tak silap, inai ni ada jual kat Mydin. Tapi tak pernah pon aku beli cuma akak2 kat office ni je suka nau pakai inai...jaga kuku katanya...sukatilah. Tapi aku ni kan suri rumah tangga...haruslah balik memasak...hilang warna inai tu..sekejap je tahan. hehe

No comments:

Post a Comment

Google