Monday, March 2, 2009

Bila roh rajin datang...cerita cemas

Bukan senang nak tunggu roh rajin ni datang. Sekali sekala je...

Aku dah tukau blog skin...taraaa........eleh tukar kaler je pon. Dulu hijau sekarang pink. Dua-dua pon not my favourite karer...abis tu nak search kat blog skin malas gilo...amik je lah kat template yang ado tu...heheh

Oh yer...pagi tadi dalam pukul 8.45 a.m my bos SMS aku, kata camni

"saya accident. patah tulang rusuk 4 dan collar bone.tolong dapatkan GL for Hospital Selayang"

hahh!!! cemas tak cemas tak???....aku baca cam agak terkejut la...sekali kan...rupanya dah sejam message tu masuk inbox aku tak baca!!...grrr sorry bos. tak perasan.

aku pon terus call die...tanya okey tak...dia kata okey...hahhh boleh cakap la. Makna nya okeyla tuh...hehehe...kesian bos kan dapat staff cam aku ni...aku pun trus gi HR mintak GL...

sampai ke saat ni aku tak pergi pun ziarah beliau lagi. Katanya duk emergency wad...mana boleh masuk kan...takpe la bos, take care....mesti lama kan bos tak masuk office..camana saya nak buat kerja ni...haihhh *mengeluh*

No comments:

Post a Comment

Google