Wednesday, April 8, 2009

Kahwin lagi..

Selamat Pengantin Baru To my Friend

PUTERI SUHANA & FAIRUL



Semoga korang berkekalan, bahagia hingga ke akhir hayat


Puteri Su kawan aku masa sekolah menengah.
Aku suka bila kawan-kawan aku kahwin...ikut jejak langkah aku..hehhe
yer yer...memang dalam ramai-ramai aku yang kahwin dulu...
alhamdulillah...

that's why masa aku kahwin, punyalah ramai orang datang...syukur...sebab aku yang pertama so semua nak tengok...mekaseh eh korang...hehe

Pergi kenduri Su kat Taman Melati...aku sampai pon dah lambat..dalam kul 2.30 petang gitu...sampai terus makan, aku kelaparan kisahnya...pas makan jumpa kawan-kawan, posing-posing ambik gambar, salam-salam dan pulang...very fast one...sebab masing-masing ada agenda sendiri.
Muka aku di blurkan seperti biasa...hohoh

2 comments:

Google