Wednesday, July 8, 2009

Campur Campur

Lama sangat aku tak update blog. Makan bulan juga lah.

Bukan aku tak nak update. Tetapi tahap kebizian adalah melampau...
But now, suddenly roh rajin dah masuk...barulah aku update kan.
*alasan semata-mata*..

Yang pasti, schedule aku untuk bulan Julai ini agak padat berbanding dengan bulan June. Every weekend ada je aktiviti yang kena buat.

05/7 - Siang : Seminar @ Kuala Kubu, Selangor /
           Malam : Celebrate besday Papa walaupon dah belated..hehe sorry                              papa.

11/7 - Beli baju raya (tak boleh blah, itu pon nak bagi tau orang)

12/7 - Birthday party Farah

18/7 - Siang :Seminar @ Melaka
           Malam : My best friend wedding : Izaida & Hazam

25/7 - Diomand Nite @ MIECC Seri Kembangan

31/7 - Family Trip to Sarawak sampai 03/08 (4 days 3 nights)

Itu yang dah confirm, yang belum confirm tak pasti lagi so aku tak tulis dalam ni lah.

Walaupon nampak macam aku takde masa nak berehat masa cuti, honestly aku suka. Coz aku bukan nya jenis duduk diam kat rumah...oohh please very not me!

Insyaallah, aku akan update semua aktiviti aku yang kat atas sinun. Supaya blog aku cantek semula.

No comments:

Post a Comment

Google