Monday, July 13, 2009

GUESS? untuk aku!!

Suka tau...belum taip entry ni dah suka.


Gini ceritanya, last Sunday. Aku teman hubby gi shopping baju-bajuan beliau kat The Mall. Kami adalah sangat suka shopping kat situ coz tak ramai orang dan baju nya selalu updated.

Lepas jalan-jalan, beli t-shirt polo nya. Sambil jalan lagi suddenly kawan nya call. Nak jumpa. Isk gangguan sungguh. Tapi kena la terima hakikat kan jadik businessman memang gitu.

Konon-konon nak balik la sekali sempat tu nak tengok purse. Tak agak-agak aku terus pergi GUESS coz macam dah lama berkenan beg duet GUESS. Cuma roh membeli tu belum mari.


Sekali tunjuk kat hubby "Cantek tak?" ...Soalan budget. Tetiba hubby kata "kalau suka amik je lah. abang belanja"...wah wah aku terus amik tau. Tak tanya 2 kali...hehhe






Harganya 200 rat lebih...Aku suka purse ni coz die multi purpose. Boleh buat purse and bag..Makna nya kalau gi function atau malam anugerah ke, boleh la pakai. Pandai-pandai.



Saje wat entry coz aku dah lama tak tukar wallet okey. After 2 years now i'm got this GUESS.

Thank you abang thank you so much.

No comments:

Post a Comment

Google