Tuesday, November 10, 2009

Minggu ni besttt u ollsss

Best la kan...sebab sebab sebab

bos aku cuti laaa

hahaha....

eh mesti lah suka kan coz aku ni duduk betul-ngadap muka dia okey
memang bertentang 4 mata la weii

rasa bersalah je sepanjang masa kan sebab dia pandang aku cam aku ni tengah wat salah
padahal tengah wat keje kan
kadang-kadang tengah online...

alaaa alaa haii takpe lah kan release tension apa
baca blog kawan-kawan, layan FB

buruk perangai u ollss
jangan tiru okey jangan..hahaha

Aku punya nak cover kan memang tak hengat
siap pusing monitor sampai dah ngadap partition tau
Itu pon kan kak nam bedah ni asal lalu sibuk la terjenguk intai apa aku tengah buat

sibuk la weii...sukatik la nak bukak internet ke hape kan
aku pakai broadband la...bukan pakai company access laa
paanngg karang

okey okey tengah good mood ni
daaaa

2 comments:

  1. paannng je orang sebok sebok tu..haha :D

    ReplyDelete
  2. yer cik Epal, tapi apa kan daya...jeling maut je laa

    ReplyDelete

Google