Friday, November 20, 2009

Selamat berhujung minggu u olls

Ok ok dah petang nak balik dah pon.

Mon to Thursday aku of course the earlier yang keluar sharp on the dot 5.45 sign out. Tak tunggu walau semenet pon...hahha

Only Friday aku still berlengah-lengah coz hubby balik 5.30. Aku Friday balik awal satu jam. So kira sendiri kul berapa tu... :-) hahah

Ohh harini officemates aku pakat ramai-ramai nak berjimba kat Pavilion. Alahaiii sekentut dah sampai. Dopan mato ni haaa...lintas jalan yang sangat scary tu je. Cuba tak toleh sesaat confirm ko kena langgor...hahah. Hati-hati u ollsss

Ok melalut sudah...deme gi sana nak tengok 2012. Me as usual kan anti social...hahaha pitam ko sejak bila jadik anti social nehhh!!! Tak la aku kan ada aktiviti gelap aku. Korang mana tawu kan. Mana leh cerita...rahsia u olls rahsiaaa

Countdown kul 5.00 aku gerak la. Awal-awal pon nak wat apa kan.

Bonci den nak naik monorel tu huh padat ya ampunnn...hari-hari aku kena tolak, kena rempuh, kena penyek wat ever yang seangkatan...dah rasa macam rugby player pon ado. uuuuuuuuu plus bau busk hangit..yarrkkk. Tak sokkkaaa tak soka

Ok lah selamat berhujung minggu. Biasalah weekend aktiviti wajib bawak Aleef jalan-jalan. Kalo tak nanti dia hamuk kang sapa nak jawab. Sian dia kan hari-hari kena tinggal kat baby sitter.

Malam kang kalau dan nak tengok Nur Kasih. Tapi macam dah melarat-larat pon ado. Dengan Nur yang kesian, Sara yang jahat nak mampos, Aliya yang blurr dan lurus, Aidil yang anak omak what ever la.

Ok dah time...bye byeee

No comments:

Post a Comment

Google