Wednesday, July 16, 2008

PINKMERAHJAMBU

Lagi-lagi pink kan...perasan tak lately ni aku tengok ramai betul orang pompuan suka kaler pink?? Sama lah dengan aku pon 2x5 jugak..tapi siyes, semenjak 2 menjak ini perasaan suka tahap gaban terhadap pink karer dah kureng..tak tau la kenapa. Adakah aku busan tengok semua pon asyik pakai pink jer..emm mungkin juga.

Sebab suka sangat terlampau riak dengan pink, sampai barang-barang anak aku yang lelaki pon aku beli kan pink karer..kejam hokey...memang la takpe, sape nak marah pon...cuma tak berapa nak seswai di situ...buai pink karer, bouncing net pon sama, botol susu, baju, stokin, huh apa lagik...bertajuk pink karer gitu

Kekdah bila bukak almari aku penuh kaler pink sampai satu tahap tu aku jadik menyampah dengan bajuan itu semua. Rasanya cukup sampai di sini sahaja untuk kaler pink. Lepas ini aku berjanji takkan membeli apa-apa berwarna pink lagi melainkan terpaksa...sapa nak paksa pon..aku jugak lah...hokhokhok

Oh yer, tengah Mega Sales kan...eheheh...ada niat murni di hati.

No comments:

Post a Comment

Google