Tuesday, July 1, 2008

Semua untuk dirinya



Haa..orang selalu tanya aku soklan ni "Anak awak minum susu apa?? Brand apa??" huuhh apakah?? disebabkan tak tau nak wat entry apa, jadi entry ini mengenai anak ku disamping menjawab pertanyaan insan-insan yang selalu bertanya itu.

Alah dia minum apa, makan apa..buat masa ni aku adalah pengguna setia brand Wyeth dan Nestle sejak Aleef lahir lagik..mula-mula Aleef minum susu S26 Gold, pastu sekarang tukar ke Promil Gold pulak..yang pasti rasanya sedap la...manis..macam susu HL fevret aku tu. Walaupon harganya agak kental jiwa tapi aku tak kisah, selagi mampu aku beli..kan..tak kisahlah, makpak nya aje nak makan sedap anak pon nak yang sedap jugek.

Untuk Nestum of course Beras Merah by Nestle..sedap jugak dan sekarang tengah cuba-cuba perisa lain pulak..beras bersama ikan bilis ke, harap dia suka la. Tapi aku tak bukak pon kotak nestum tu lagik..hahaha...biar habiskan satu-satu. Tak baik membazir tau..Sekarang pagi-pagi bangun je terus masakkan bubur nasi untuk Aleef, coz dia kan suka makan..jadik haruslah sediakan bekal makanan yang banyak untuk dirinya hari-hari... :-)

No comments:

Post a Comment

Google