Monday, November 17, 2008

Happy Besday MYXYRA!!

Oohh hari jadi saya dah lepas la. Belated pon. 2nd November yang lalu. Saya dan Aleef besday seblah menyebelah. 

HAPPY BIRTHDAY 
to myself/azeera/myxyra 
yang ke 24 tahun.!!!

kalau sapa-sapa tak tahu, nama myxyra tu bermaksud
myxyra = my zeera 
my itu hubby saya...hehe. Kisahnya saya tak tau nak letak nama apa coz yang berkenan semua dah ada owner. belasah je la labu.

Di hari lahirku. Banyak wish yang saya harap suatu hari nanti boleh tercapai. Semoga Allah makbulkan wish saya itu. Amin. Korang pon doa-doakan la semoga harapan saya itu berjaya suatu hari nanti.

Untuk tahun 2009.
1. Semoga saya panjang umur, murah rezeki, dikurniakan kesihatan yang baik hendaknya. Semoga rumah tangga ku kekal bahagia dan hingga ke akhir ayat.

2. Beli BMW
Tak kisah la berapa series pon. BMW 3 series pon kira sangat okey. Kereta ni memang idaman kalbu sejak zaman turun temurun lagi. Target nak beli dalam awal tahun depan atau pertengahan tahun 2009. Insyaallah. Murah rezeki mesti beli. Amin.

3. Fight ticket ke Jepun
Fight ticket makna nya berusaha kumpul duet ikut kawan-kawan pergi jalan2 soping2 kat Jepun tahun depan. Dalam penghujung tahun depan. This year dorang pergi Paris. Di saat saya menulis entry ini, kawan2 ku semua sedang berada di Paris...aaaa aku jeles okeyyy...takpe2...Sydney pulak this January kawan2 saya berlepas...tapi Sydney takpe pasal kata hubby saya "eleh dah pegi"...berlagaks di situ. So next round is Jepun...yang ni saya nak pergi...mesti...you olls suka tak pergi jalan2 camni...tengok negara orang. best kan.

4. Bejaya dalam perniagaan
Sekarang ni saya tengah ligat hangat buat bisness water filter dan korset ku itu. Sambutan sangat bersyukur. Semoga bertambah dari hari ke hari. Sape2 yang berminat boleh la jumpa saya...wahh sempat lagi promote.

5. Hantar Mama, Mak dan Abah pergi Umrah
Saya harap sangat agar impian ini tercapai. Saya berhajat nak hantar mama iaitu mak saya, mak dan abah mertua saya pergi Umrah. Insyaallah.

6. Beli laptop
Yang ni takde la urgent. Tapi kalau boleh nak beli laptop. Hehe ngada tau. Desktop kat umah tu pon dah berabuk2 tak pakai ni pulak nak beli laptop. Tapi dulik apa. nak jugak.

Rasanya tu aje. ..Saya rasa tak pernah letak gambar saya secara dekat kan kat sini...sebenarnya saya ni pemalu...lalaala

2 comments:

  1. haaa.. puas ati nmpk terang2 muker ko dik.. cantek..

    bila nak open table kt the weld nih?? banjer akak ngan kak tipah makan? *unsor2 menge'paw' di situ..* :D

    neway eppy belated birthday semuga segala yg di hajati dimakbulkan oleh Nya amin..

    ReplyDelete
  2. tengkiu kak piah...
    wah gitu ada hati nak pau aku...tak tau pulak akak2 pon nak kena pau jugak...hehe..gurau la

    boleh2...dtg la the weld...saya okey je..kat seblah ha 2 minit dah sampai...bila?

    ReplyDelete

Google