Thursday, October 8, 2009

Fresh Milk

La ni...aku ade tabiat pelik yakni minum susu setiap hari...pelik peginya kan. Memang la sebab jarang-jarang tengok aku wat perangai cenggitu.

Aku memang love susu tapi selalu rasa macam femalas sangat nak minum susu. Especially susu tepung kan yang kau kena masak air panas dan bancuh bagai...very the tak koser mak.

Disebabkan aku sangat sedar diri...so aku beli sajok fresh milk dalam kotak tu. Pilihan aku ialah susu HL...dia cam manis2 sikit. Letak kat office se untuk minum pagi, kat umah se untuk sebelum tidur.


Eh tetiba je kan roh rajin minum susu masuk...of coz la u olls ada motip minum susu sebenarnya. Nak kuatkan tulang nak kuatkan gigi nak sihatkan perut. Tapi kau jangan lah minum fresh milk yang sejuk hamat kuar dari peti ais tu kan...biar die cam sejuk ala-ala baru minum.

Aku ni kan wat preparation untuk masa depan. Maklumlah umur kan meningkat jadi kena banyak minum susu. Tua ke aku ni...heheh


No comments:

Post a Comment

Google