Thursday, October 8, 2009

Virus Padu

Tetiba kan pakai entry tajuk VirusPadu...harus marah VP nanti kat aku curik nama beliau.

Semalam punya kes la...PC aku ni ha kena virus. Baik punya. Kata pakai internet segala kan.

Scan punya scan..finally dia suh 'reboot'...lagi dan lagi dan lagi. Aku dah tak koser asyik reboot sesaje. Lelama aku yang ribut jadinya.

Susah2 call saja IT assist. Kasik sikit dorang kerja. Muahaha....sebelum tu aku delete apa program yang tak patut aku install kan. Konon misi menyelamatkan diri la.

Bila IT assist call...mualah edisi siasat ntv7 dorang tu...tanya

"lu ada pakai internet ka?" musuh mula mengcurigai aku
"ada meh...sometimes" konon baik la kan
"company punya ka?" pihak lawan masih tak puas hati
"no...broadband one. but not mine" baik punya cover line.

Sekali amik kau...die check dekat mana ntah keluar segala program zaman toknek ada. Aku dah delete wey...ada lagi weyy...time tu aku rasa cam nak lari seratus meter la..muka pon agak pucat kan coz office aku ni mane leh sukatik install program especially games.

Tapi sib baik pihak lawan cam baik hati semalam jadi beliau just ignore je apa yang dia tengok tu. Wat2 tak nampak. Hehehe...then die program balik PC aku. Pastu hari ni aku bukak internet lagi...hehhe...lari lari...


No comments:

Post a Comment

Google