Tuesday, December 1, 2009

Baca dan tulis semula. Sgt rajin bukan?

Kisahnya, ada baca satu artikel kat paper hari Ahad lepas. Tapi gigih aku simpan kau nak tulis gak kat sini. Eh bukan, nak taip.Yelah aku baca pastu aku taip balik. Rajin kan...hahaha

Ohh saya masih lagi mahu berblogging dan masih rajin membaca blog2 dan dot com dot com lain cuma kadang baca je, kadang rajin terlebih tinggal komen ntah hapa-hapa. Wat ever kan.

Walaupon bila bukak bloggers2 hebat ramai yang dah slow update, apatah lagi aku kan yang memang femalas kedaung ni..laaaaaaagi la. Entry pon mengarut je. Konsep janji ado. Ada orang baca ke takde ke, ada aku kisah. Hehehe. Syok sendiri la pulak weiii

Okey2 melalut ke laut sudah..sambung, aku baca mengenai "KENAPA TIDAK KAYA DAN KAYA LAGI". Okey firstly ko kena paham dulu baik-baik, artikel ni bukan untuk perkerja2 yang makan gaji yer. Makan gaji boleh je kaya janji ko kena rajin saving, jangan buat hutang, tunggu company bagi bonus ke arrears kalao ada dan saving lagik...camtu lah...hehe. Takpon ko buat part time cam haku ni ha...ehh?? hahah

Tapi aku sekarang namo kaya...aku mahu hidup senang hokay. Kaya later-later yer. Ohh verangan lagi. Hahaha...dan

Aku tak start pon lagi. Masih membebel...hahahaadoii.

Next Entry la weh

No comments:

Post a Comment

Google