Friday, January 2, 2009

HAPPY NEW YEAR 2009

Wah...lama sungguh aku tak update blog aku neh. Sibuk okey. Tapi, di tahun baru ini harus aku nak update jugak...tak kira.

Bila tibanya tahun baru, semua orang tanya aku. Apa azam tahun ni? emm azam yer...ape ek.???

Aku jarang simpan azam2 ke vision mision ni...aku punya azam main langgar je tak tunggu tahun baru punya. Agak-agak ada sesuatu yang ku mahu aku terus berazam...hah camtu lah...tapi ade lah impian seketul dua kot...hehe...impian standard yang biasa2 je...nak banyak duet, abiskan bayar hutang, hidup bahagia...sihat tubuh badan...aman sejahtera jaya kaya cemerlang gemilang terbilang...cehhh

Semoga di tahun baru ni hidup kita semua bertambah baik dari tahun sebelumnya. Kalau ada impian yang tak tercapai tahun lepas, forward ke tahun ini...gandakan usaha, tingkatkan prestasi, jauhkan kontroversi. gitu.

SELAMAT TAHUN BARU SEMUA BLOGGERS!!!

No comments:

Post a Comment

Google