Friday, January 23, 2009

Vodafone orang punyer laa

Kerajinan mengupdate entry adalah berdasarkan kepada pinjaman menda alah kat bawah ni. Namanya Vodafone by Celcom. Harganya adalah sangat tak minat untuk aku beli sendiri. Pastu monthly lak bayar dalam RM100++...errr aku rasa tidak memerlukan benda ni selalu kan so pinjam la sajok...tu yang kadang laaaammmaaa tak update blog.

Yang ni milik opismate aku. Kalau kau pergi workstation dia, memang lah canggih amat...aku panggil Kiosk Plaza Low Yatt..boleh?? Segala mak nek gadget ada kat tempat dia. Seswai pon aku panggil dia Inspector Gadget...hahaha

Ko cakap je nak ape....card reader, pendrive, segala spesis cable, camera digital, wireless GPS, garmen ke garmin ke aku pon tak tahu, laptop, scanner...complete...yang paling best dia tak kedekut....kau cakap je mesti dia kasik pinjam. Janji pulang balik dalam condition yang baik. So next time leh pinjam lagi. Cam aku...hahaha

Jadik arini dapat pau, boleh lah buat banyak-banyak entry. lalalala

Aku masih menghitung hari menunggu laptop baru...wahh bila dah ada laptop baru lah leh update blog selalu...tapi tak nak bayar internet...bole?? Ater bila nak update je aku WI-FI la kat tempat yang free...keji keji...hehe

No comments:

Post a Comment

Google