Wednesday, January 21, 2009

Say BYE! BYE! to...??

Aku sedih......waaaaaaaaaaaaaa


Itu adalah kereta ku. Yang aku pakai selama ini. Ianya adalah sangat comel. Masih cantek, masih gagah, masih baru kekdahnya. Kereta spesis ikan ini dibeli pada tahun 2006.Tapi kawan-kawan aku panggil ANIMAL CAR...ooo mereka sangat keji mengutuk kereta aku sedemikian rupa...huhhh... 

After 2 years, aku terpaksa jual...(terpaksa perginya kan walhal sendiri yang nak jual) kereta comel aku nan satu nih. Sian dia coz me beli kereta baru. Taraaa....spesis gagah perkasa pulak. Lebih luas, cool dan hensem rupanya...lalala

Actually tak sanggup rasanya nak jual tapi camana kan aku nak maintain 2 kereta sekaligus. Bukan nya apa, masalahnya takde sapa nak pakai. Coz me and hubby kerja one way. So tak perlu lah nak membazir kan. Lagipon adalah sangat malas okey nak drive dengan KL yang jamm nih...no no no

Sedih la sebab dah 2 tahun aku bersama dia. Susah senang hujan ribut panas terik...haih pendek kata dia sangat memahami. Dia juga kereta yang sangat baik. Tak pernah sekali pon buat hal dengan aku. Ater nama pon kereta baru kan. Haruslah bagus.

Di kala aku tulis entry ini, beliau dah tersadai di used car untuk dibeli oleh insan mane aku pon tak tahu. UUUUU sedih lagik.

Aku kena pakai kereta yang bonetnya besar. Motif??? Yelahkan sejak dah ada anak ni barang2 pon bertambah lah. Ater barang Aleef je dah penuh kereta kelisa aku tu. Dengan mainan nya lagi, beg kasut-kasut aku yang banyak tu...pendek kata macam-macam lah ada. Cam 7-eleven. Kelas nokss kereta mak.

Sebagai gantinya, beli ajalah kereta buatan Malaysia. Perlu okey menyokong buatan Malaysia.
Tiba-tiba semangat patriotik...hehehe...kekdahnya belum sampai seru nak beli kereta luar. kan I love Malaysia...nampaknya impian nak pakai BMW belum nak sampai lagi...takpe-takpe aku masih berusaha ke arah itu. Okey kan, memula pakai kelisa, pastu up sket waja, pastu up lagi dan lagi dan lagi...gitu

So, say BYE! BYE! to KELISA....semoga kau mendapat tuan yang baik cam aku. semoga tuan baru kau tu jaga kau elok-elok macam aku take care kau selama ni. wahh sempat tu puji diri sendirik...hehe


No comments:

Post a Comment

Google