Thursday, May 28, 2009

MIGRAINE!!

Tajuknya pon dah pening kan. Tapi bukan aku yang migraine. Hubby. Sian dia dari pagi menyampai ke malam tak hilang-hilang migraine dia. Kalau la boleh cabut kepala tu dan letak kat sebelah, maunya aku tolong buatkan. Berselirat urat keluar kat kepala. Menakutkan.

Dari ubat tahan sakit, try pulak minyak angin, tak boleh jalan guna plak minyak afiat sapu kat perut, minyak mustajab, ubat tahan sakit…last skali air energy. Semua tak boleh blah…sakit nya masih seperti itu.

Kesian kan bila kena migraine. Aku pon baru je lepas kena migraine. Tapi tidak seteruk itu. Sesungguhnya nasib kita adalah berbeza kan. Bahagian masing-masing. Sapa yang takde migraine, bersyukurlah korang. Sebab bila dah kena sangat la tak tertanggung.

Seingat aku time bujang dulu tak pernah sekalipon aku dilanda migraine @ sakit kepala melampau sampai muntah. Yang aku notice, pas bersalin ni menjadi-jadi sakit kepala sampai lah jadi tahap migraine. Emm kenapa jadi camtu yek?? Aku redha je lah.

Camana nak ubat migraine yer? Kalau korang tau sudi-sudilah share ngan aku.

No comments:

Post a Comment

Google