Monday, October 13, 2008

2 Raya yang gitu-gitu..

Yer yer, di raya ke-2 kengkonon nya nak balik kampung hubby saya di Pekan, Pahang. Tapi terpaksa cancel last minit di atas sebab-sebab yang tak dapat dielakkan. Jadi we olls pon fenin. Raya ke-2 nak pegi mana ek?? Nak raya rumah kawan-kawan semua kat kampung. Jiran-jiran pon sama...jadi, mari kita enjoy!! Pergi berkelah...hehe berkelah perginya. Bole?

Pada raya kedua bangun pagi-pagi bersiap...zup zap zup zap naik kereta konvoi pergi..pergi..cuba korang teka?? Suspen ahkak tau...okey kita pergi Port Dickson..hoho berkelah di Teluk Kemang. Sampai je mak aii..ramainya orang!! Adakah mereka seperti saya?? Tak balik kampung...sib baik ramai, ingatkan kitorang je yang gitu-gitu... :-)



Di tengahari buta, matahari terpacak atas kepala, jom kita mandi laut...panas kan..so kita bawak payung...ohh ini abang ipar saya dan anak-anaknya. Gigih berpayung nak mandi laut punya pasal. Ater datang jauh-jauh rugi la tak mandi kan. Ohh saya pleasee...hangus terbakar kulit saya nanti.





Budak kecik 2 orang ni siap beli pelampong lagi...tapi anak saya tak mandi pon. Saja eksyen main-main atas tikar je. Panas ya amat nak mandi. Kang demam baru tau..

Alkisah di raya ke-2...dalam kul 3 ke 4 gitu we olls pon zass ke BTP...keletihan..


No comments:

Post a Comment

Google