Friday, October 24, 2008

Cuti Lagi..!!

Cuti lagi yer anak-anak...seronoknya.

Saya dah lama tak update. Bersusun beratur entry. Nak buat auto publish tak berkesempatan. Banyak kerja sangat. Maybe pas deepavali ni kot saya sambung eh.

Saya ada banyak invitation pergi kenduri la, open house la, deepavali la...sampai penuh padat jadual untuk weekend ni. Alkisahnya macam semua tak dapat pegi coz maybe saya kena pulang ke Perak. Ada kenduri kawen kawan saya.

Kenapa banyak2 invitation itu yang kena pergi?
Sebab, dia 3 bulan yang lepas dah block calendar saya jadi haruslah kan kena pergi. Tak baik pulak. Lagi pon saya dah lama tak pergi Perak and this is my second time pergi sana. Kira bila ada motip je la saya sampai ke sana. Eh ada, bapa mertua saya orang Perak tapi dah lama tak ke sana...jadi...mari kita enjoy!!

Selamat bercuti...

No comments:

Post a Comment

Google