Friday, October 10, 2008

Cerita di Malam Raya...

Saya baru berkesempatan nak update blog okey. Sangat la bizi tahap gaban berpusing punya. So saya akan update entry untuk raya secara marathon..gitu..

Cerita di malam raya, tahun ini misi nak raya di rumah baru kat BTP, Rawang. Suspek ahkak taw 1st time raya kat rumah baru...orang pon tak berapa nak ada. Ada la 2 3 ketul buah rumah berpenghuni, yang lain nan ado. Jadi alkisahnya beraya sajo bersama family ku yang berapa kerat itu..hoho

Petang raya tak balik BTP lagi okey, masih mencari baju raya, kasut raya...kueh raya...suka kan buat keje last minit, padan muka kau..terkejar-kejar...yang sempat sambar adalah mende alah ni...


Kasut NIKE untuk Aleef...saja beli yang beso siket..leh makan tahun pakai...haha keji sungguh perangai..takkan la saya tak nak beli kasut lain pulak kat anak saya kan...harga nya ala-ala kasut orang dewasa gitu...tapi siyes, untuk anak tak piker banyak kali terus beli...kalau untuk saya..emmm seminggu saya think think, wajar kah aku nak beli kasut ini??...oo tak patut...pasal kasut FILA yang ada pon tak terlayan.



Habis bersoping, balik ke BBS kemas secara laju-laju dan zass ke BTP. Family semua dah ada kat sana tinggal we olls je belum sampai. Sampai-sampai tengok mak ngan abah tengah sibuk di dapur. Sila jangan kacau hokey...nanti rasa dia lari. Kita serahkan pada yang pakar..ngeh ngeh ngeh...Alasan..




Mak anyam ketupat...bila la saya nak belajar anyam ketupat ni...ohhh asyik bertangguh-tangguh aje.

Yang ni pulak rendang masakan secara berduet mak ngan abah...rendang ayam sedap nama nya. Tak sempat tunggu pagi raya okey, saya dah bedal malam tu jugak..hehe
Abis melantak dan buat kerja yang patut..masuk tidur..pasal esok raya...kan


No comments:

Post a Comment

Google