Friday, October 31, 2008

Cerita Buka Puasa...

Sesungguhnya kan...saya amat lupa nak update cerita bukak puasa..boleh? Tetiba teringat so zass aja yer..

Kejadian ini berlaku di akhir2 puasa pon...dekat Nandos JJ WM bersama rakan sahabat kawan baik masa sekolah rendah dulu...auuu di zaman kanak2 ribena gitu. Kalau kira2 dah makan puluh tahun saya kawan dengan mereka. Cuma masa sekolah menengah masing2 membawa hala tuju sendiri but we olls still keep in touch. Caye tak? Tak jumpa pon just SMS sajok.

Kisahnya inilah pertemuan yang setelah sekian lama dirancang dari tahun ke tahun tapi tak pernah menjadi...emm best..suka sangat dapat jumpa kawan lama. Antara ber-3, saya sorang je yang dah kawen...lagi 2 itu akan follow jejak saya tak lama lagi..hehehe memandai jek kan...korang jangan marah...

Saya haruslah bawak Aleef sekali...ermm suka dia dapat jumpa auntie-auntie tu...sengih-sengih...

Saya makan Ayam bersama sos peri-peri eh nama die dan air Sparkling Apple..uu sedapp...air je la...bab ayam tu cam kureng sket. Korang suka tak makan Nandos...selera masing2 kan tak sama...saya kasi 3 bintang jer...muehehe

2 comments:

  1. bestkan kl dpt jumpe kawan2 lama nih...
    mmg selera lain2...
    kite pn xsuke nando's..
    rs die tuh cam pelik jer...
    kenny rogers jgk yg sedap...

    ReplyDelete
  2. yer betul...bukan senang nak jumpa kawan2 lama bila dah kawen ni kan...

    nando's tu...memang tak best..hoho

    ReplyDelete

Google