Tuesday, October 28, 2008

Makan-makan Untuk Raya

Dah nak habis raya baru nak keluar cerita ek...hehe..Cerita di hari Khamis yang lepas. Department saya buat makan-makan sempena menyambut hari raya ini. Semua orang wajib pakai baju raya, tapi kekdahnya hanya wanita2 saja yang rajin dan over. Yang jejakas pulak buat-buat lupa la, isteri tak gosok kan baju melayu la...banyak la alasan. Tapi nak wat camane kan...jadi terus saja dengan aksi makan2. Hehe


Banyak gila makanan, tapi ini aja saya snappy..muahaha..semuanya stock sakit gigi..manisssss


Sebelum makan kena baca doa dulu yer anak-anak. Semoga Allah murahkan rezeki kita dan syukur sebab masih bernyawa di muka bumi ini. Amin

Kali ini ada special Nasi Dagang sponsored by En.WM sempena meraikan pemergian beliau ke Tanah Suci bulan depan untuk mengerjakan haji. Bila fikir2 bestnya dapat pergi sana kan. Saya kalau ada rezeki nak pergi umrah dulu pon jadi lah. Insyaallah.


Nasi ni memang sedap lazat...letak kelapa goreng...wauuuuu wii...tapi saya ambil siket jer...sebab dah kenyang kan

Hah pastu nasi dagang dia i tell you, memang meletopppp!!! ....sampai...sampaii...sampai saya tapau la bawak balik rumah. Hahaha muka tak malu. Peduli hapa kan. Tak baik membazir sebab banyak lebih. Alah yang dorang tu jeling2 kat saya pastu sonyap-sonyap tapau lagi banyak dari saya...heh korang..nak nyorok konon ingat aku tak nampak.


Ini yang saya makan...rasa serba siket...ada banyak lagi tapi setakat nasi impit and the gang iaitu kuah kacang dan lodeh malas nak ambil. Suka okey mihun ni..sedappp..Roti Jala itu pon sedap...sambal udang yang memang fevret forever and watermelon...yummyyy

Ini je la akaks-akaks kat opis saya...ada lagi 2 3 ketul ntah gi mana ntah...jadi tinggal ini saja. Oh jangan tak tawu..saya paling muda remaja kat sini..hehehe

Sekian sudah cerita di hari raya... :-)

No comments:

Post a Comment

Google