Thursday, October 16, 2008

Saya update guna lappy orang!!

auuww update guna lappy pon mau berlagaks yer...hehe

seswai la untuk orang takde lappy cam saya ni..kesian tau. Saya tengah update pinjam lappy oppismate. Mereka semua pakat beli lappy secara berjemaah lepas dapat 'hadiah' dari company we olls...haruslah semua pon dapat cuma saya belum rasa sangat perlu nak guna lappy kat rumah. cukup la di office sajok. Sebab dah tau mesti tak buat keje dok ngadap lappy memanjang.

Haa dah beli sorang satu pastu letak pulak atas meja seblah desktop. Motip?? Kita harus berprasangka baik yer anak-anak. Huhh terasa rendah diri...saya tanya semua
"Korang ni kerja department IT ke?? Aku tengok semua ada laptop. Korang buat apa?"
Gitu..jeles la tu..heheh..saja nyakat dorang...

Tapi jangan tak caya, kat opis saya ni dah macam Plaza Low Yat pon yer..semua gila gadjet2 baru...lama..hah ko cakap je nak apa..semua ada...macam2 spesis yer.

No comments:

Post a Comment

Google