Friday, August 15, 2008

Bag for Make-up



Cantek tak?? Dah lama aku macam tercari-cari beg make-up yang baru coz yang lama pulak dah terkoyak zip nya. Tak lama sangat pon baru 2 3 bulan cenggitu...abis beli beg murahan memang la cepat jahanam kan. Asyik survey je rajin tapi tak beli-beli pon sampai terlupa. Tup tup pagi tadi Kak Mastura department aku datang kasik mende nih.

Kak Mas : Nah untuk awak
Aku : Nak buat apa?? Iskk *tetiba je kan*
Kak Mas : Laa, hari tu kan cari beg nak isi make-up tak jumpa. Akak belikan untuk awak
Aku : Hoohhh!!! gitu ke...abis kena amik la nih
Kak Mas : Yer lah, amik saje okey.
Aku : Wahh tengkiu very much

Motif pemberian tidak dikenal pasti. Agak moskel juga tapi zass aja lah. Kak Mas ni rakan waktu lunch dan merayau-rayau...rakan bergusip, semua lah...hohoh...

Orang berbudi, kita berbahasa. Orang memberi, kita amik je jangan banyak tanya yer noks.
Kekdah, buleh la letak make-up aku yang ala kadar je tuh. Sekian.

No comments:

Post a Comment

Google