Monday, August 4, 2008

Family Day @ Kuantan Part 2.

Petang hari kami semua pergi ke tepi pantai untuk cuci-cuci mata, main-main bola..bola tampar, bola sepak...aku?? aku tak main okey, sibuk bersilat dengan Aleef..melayan dia main pasir..Ada juga yang berani mandi laut..ombak dah la kuatkan..ada pulak menatang yang dijumpai. Norma sempat mengutip kepah..banyak okey..dia masak agaknya dan yang paling aku tak pernah tengok adalah En.Tapak Sulaiman..siyes beb first time aku lihat beliau..comel je bentuk bintang..sangat jakun okey. Tapi dia mati dow sebab bawa ke darat..sian tapak sulaiman ituh. Aku tak sempat nak ambil gambar pon..



Staff URBW tengah main bola tampar


Waahh suka anak aku dapat main pasir tau..ater tak pernah jumpa kan..cam pelik sangat muka Aleef masa tuh..hehe kelakar

Habis aktiviti bergumbira itu, semua balik ke bilik dan bersiap-siap coz malam pulak ada dinner. Ala kadar jek...di tepian swimming pool...ala-ala romantik gitu...ada banyak sangat makanan okey..aku makan ayam, udang, nasi dan paling best adalah kambing...emm sedap...kenapa lately ni aku suka makan kambing?? sebab aku baru 2 3 kali merasa makan daging kambing..tu yang suka sangat..ntah apa-apa ntah...kalau aku tau dah lama aku makan okey...

Pastu ada karaoke, nyanyi-nyanyi..ramai la yang menyumbang suara deboom dorang kan..hehe..Sedang dorang nyanyi hujan pon turun dengan maha lebatnya..dah tak buleh balik..apa kes? lepak-lepak tunggu hujan reda sampai pukul 12 malam baru pulang. Sangat mengantuk. Tanpa dipaksa-paksa aku pon ketiduran. Zzzzz

No comments:

Post a Comment

Google