Wednesday, August 6, 2008

Donut JCo

Selalu tengok entry Kak Tipah dengan donut JCo beliau...err..pastu tetiba macam terpengaruh pulak. Aku berterus-terang ni..
sesungguhnya aku tak pernah makan donut ini sebab bila time nak beli mesti kena beratur panjang-panjang...sangat la pemalas nak beratur sampai macam tu sekali...tahap kesabaran aku ni bukan tinggi pon...selalu aku main potong queue jek tapi yelah, dah ada laluan nak potong camana ek...Selalu makan Dunkin Donut jek...tapi skang rasa nya macam kureng la..tak best dah (statement setelah makan donut JCo..hehehe)

Sekali aku telah membodek baeekk Kak Mah iaitu seksiteri department aku untuk belikan aku donut JCo kat Pavilion. Dekat je pun jalan kaki je..seblah opis la..di sebabkan anak beliau memang ketagih dan fan club fanatik donut jenama ini, Kak Mah pon pergi beli. Tapi aku order 3 ketul je takut tak bersesuaian dengan selera tekak aku ni.




Yang ni Almond & Crunchy Crunchy kot nama dia...lupa lah..lagi satu aku order Oreo...emm sedap yummy yummy. Lenkali Kak Mah boleh la tolong beratur kan lagi...kan...lalalala

1 comment:

  1. aper kater biler kak mah tapau kan utk awak.. awak tapaukan utk kak piah skalik..bernas tak idea tuu? pavillion ngan opis akak pon bukan jawoh sangat.. ngeee....

    ReplyDelete

Google