Thursday, August 28, 2008

Nokia Glo In the Dark

Huh, korang nak tengok tak betapa huduh nya rupa screen
henpon aku itu telah rosak...
Nak di repair kat kedai adalah sangat tidak berbaloi bukan..
pasal screen je dah menjangkau puluhan ringgit..
kekdahnya, pakai aje la heih...sementara menunggu henpon Sony aku
tu direpair


Habis macam petir rupa dia..hohoh


Kasik close up sket...gini la

tadi pon dah melayang RM aku bayar henpon Sony Ericcson aku
tu, tukar screen jugak...kes sama...pecah...sebab terjatuh..
apa cer?? ada hati nak pakai N95 gitu...kalau pecah screen??
huhh koser nak invest...

Henpon Sony Ericcson tu hubby aku kasik present masa birthday
aku last year...sayang tau...tu yang gigih repair tukar screen, cuci
semua...dah okey cuma mereng dia still ada lagik..ciss

No comments:

Post a Comment

Google