Tuesday, August 5, 2008

Family Day @ Kuantan Part 3.

Hari yang terakhir seperti biasa la pagi-pagi dah bangun...makan dan berkemas untuk aktiviti seterusnya iaitu melawat kilang batik di Cherating dan tengok turtle. Sebelum itu gedik-gedik semua nak bergambar...aku pon sama la..hokhokhok

Aku tak beli apa pon masa melawat kilang batik tu...ater harganya sangat melampau..memang ciss..kat KL pon banyak..koser tau nak beli.


Turtle Sanctuary @ Cherating. Nak masuk kena bayar RM3 tapi kitorang tak bayar rasanya...sebab dia tak bagi pon we olls ni tengok turtle kat pantai sinun...kasik tengok yang dalam kolam jer..adalah 5 6 ekor...gitu...kecik ati tau..orang datang jauh-jauh


Staff URBW wif family

Baby turtle banyak la menguit-nguit dalam besen, tapi tak dibenarkan amik gambar takut mata baby turtle itu rosak..eh tak de la aku tipu je...dia cuma kata jangan amik gambar je..hehe


Yang ni pulak adalah penyu spesis batik...comel juga...(aku yang bagi nama ni...sila jangan percaya)

Habis melawat turtle yang ala kadar tu, kami pon bergerak pulang ke KL. Bawak laju-laju sekejap je dah sampai rumah..hehe..tak membazir masa kan anak-anak...Sekian sudah cerita aku di Kuantan.

No comments:

Post a Comment

Google