Thursday, August 14, 2008

MC lagi dan lagi dan lagi....

Mana aku menghilang?? Cuba teka??

Aku demam la...sian aku tau...sungguh ramai umat yang menyebarkan virus secara rambang kat opis aku ni, so tetiba aku pon terkena sekalik...kan...ada yang selsema teruk dah seminggu pon cam tak baik-baik. Ada yang batuk-batuk secara melampau, sakit mata pon ada, demam lagi lah ramai...Ada yang bawak rambutan hari-hari..??

Ohh apa kena mengena pulak dengan rambutan?? Ini la penyebab ni..rambutan kalau kita makan secara tamak, memang akan menyebabkan batuk, sakit tekak, selsema dan total nya demam...masalah nya aku tak berapa nak makan pon, tapi kena jugak...takpe lah...arini rasa selsema dah agak kureng tapi tekak sangat lah gatal dan macam ada ciri-ciri nak kena batuk di situ...

Walau demam macam mana sekalipon, makan tetap menten banyak...wahahaha

1 comment:

  1. alahai..siannye diaaaaaaa....akak nih pon tak elok2 lagi nih. tetiap ari sure selsema...penat sudahhhhh!!! neway, get well soon ya!

    ReplyDelete

Google