Monday, August 18, 2008

Di Suatu Malam yang ...

Ini adalah entry tertangguh..memanjang tangguh...hehe
Malam ini namanya Malam Penganugerahan untuk mereka-mereka yang layak sahaja...ceyy bunyi macam bagus je...hehe..yer betul, yang tak layak tu harus tengok dari kejauhan sahaja la yer... :-)


Wahh...sungguh ramai umat manusia kat sini..macam-macam fesyen baju ada...hohoh..motif berpakaian?? nak glamer la tu..leh kawan ngan kak piah..ohohoh *lari laju-laju*


Tepuk amai-amai, tepuk ramai-ramai...lalala

Ceritanya, last Saturday, aku berada di tempat ini...melihat rakan-rakan seperjuangan menerima anugerah daripada company atas usaha mereka yang kental. Aku pergi kerana asben aku pon dapat sama, jadi haruslah beri sokongan yang jitu dan padu kepada suami ku itu. Start pukul 7.30 petang sehingga 1 pagi aku rasa. Pasal dah blah dulu..sian anak aku tinggal kat rumah. Kalau stay ntah subuh baru balek agaknya...aku syak cenggitu la...lalalal


Ini Mr.TKH, beliau sedang memberikan ucapan di dalam bahasa Melayu...ooooo

Mesti korang macam tak boleh blah kan baca entry aku yang ni sebab takde hujung pangkal. Tiba-tiba cerita...heheh. Sebenarnya, ini lah hasil nya dari aktiviti gelap aku di waktu malam. Ingat tak masa entry dulu-dulu aku ada cerita. Tapi untuk full version tak rasa nak story mory kat sini lagi sampai ianya mencapai tahap yang boleh dibangga riakkan...okey...sekarang dapat 4 angka je sebulan, alhamdulillah...nanti dah berangka-angka pendapatan ai baru boleh hebahkan...hoho jangan marah yer anak-anak. You olls doa-doakan la semoga saya berjaya ke tahap itu. Amin

2 comments:

  1. baru pasan... ngumpat akak kat sini... chiss.. derhaka...

    ReplyDelete
  2. Uuu...lari-lari...

    jangan la marah kak piah
    gurau senda aje..
    :-)

    ReplyDelete

Google