Thursday, September 18, 2008

Alamak Terlepas!!

Sila kata aku ni careless...Tadi setelah sekian lama aku tak jenguk Gmail aku tu, tetiba rasa nak bukak. Nak tengok kot-kot ada keluar result untuk johnsonbabycontest2008 tu. Ha ah aku hantar gambar anak aku la...

Sekali tengok ada calling email from Johnson...aikk apa lagi nak di calling2 ittew??...kan aku dah hantar gambar-gambar Aleef. Sekali baca email tu semula dengan berdebar-debar...cisss!! macam mana pulak aku tak hantar ni..weee mengong la...rupanya, email yang aku dapat itu adalah ''TQ for registration'' sahaja yor...bukan acknowledgement...haiiyaaa macamane aku buleh tak perasan hah sehingga due date dah lepas berabad lama...!!!






Ala...aku kan suka jaja gambar anak sendiri...saja nak test power mana tau menang kan. Hadiah dia memang best gilo tu pasal aku masuk...hehhe. Apa kes?? huu sib baik ada pengubat luka, Yus punya submission diterima...hoooh lega den. Ko tau penat bersusah payah okey update adjust segala bagai gambar2 Aleef...Agak-agak boleh menang tak??... :) matik keji perasan sampai macam tu sekali...hehhehe iskk aku saja suka-suka la...sila jangan paham yer anak-anak...aku memang macam tu...walaupon macam aiman tak kisah, tapi di sudut jiwa aku yang paling dalam tu ada tersirat sket akan perasaan gila glam...muahaha

Aleef anak ibu...dia kan budak comel..lalalala

No comments:

Post a Comment

Google