Friday, September 5, 2008

Ape-Ape Aje

Ermm mengantuk nya...nak tido pulak tak buleh
Air cond sejuk ya amat...tak agak-agak tau dorang ni
kalau pasang air cond tuh...menyucuk tulang temulang aku

Semalam baru la aku dapat tido dengan jayanya.
Pasal dah 2 hari encik Aleef itu tidak mahu tido di malam hari
Apa cer?? Dia main malam-malam buta itu
dah pukul 6 pagi baru nak tido...haihhh
dah 6 pagi nampaknya terus pegi keje la kan...

Sampai opis weng-weng je kepala aku
Hajat di hati mau curik-curik tido kat surau
sekali banyak pulak keje
Emememe wat la keje...uuuu

Gambar-gambar takde la pasal aku asyik lupa
je nak bawak cable handphone ku ini
Camera pon asyik lupa
Semua la lupa puasa-puasa ni..
hehehe

Pastu cuba korang tengok...
Orang ada nuffnang aku pon nak jugak
Pastu semalam siap letak counter lagik
tapi dua-dua tak bole blah
ater belanjar sendiri kan
buat sendiri pulak tu
iskkk tu yang huduh je rupa kat side bar tu
ohohoh

Waaa apa yang aku ngarut ni...layan kan aja la
Sekian.

No comments:

Post a Comment

Google