Monday, September 29, 2008

Selamat Hari Raya

Ini adalah entry terakhir sebelum raya. Esok saya sudah mula bercuti until further notice yeah...ceyy macam lama sangat. Tengok pada keadaan, kalau seronok lebih maka lama la cuti..gitu. Kalau tak, Monday saya dah balik kerja...lalala

Di kesempatan ini, saya ingin mengucapkan

"SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI
MAAF ZAHIR DAN BATIN"

Ampun dan maaf dihulurkan andai terkasar bahasa sepanjang saya ber blogging ini. Kot ada yang terasa di sana-sini, walaupon saya tak sengaja nak tulis kan... :-)

Semoga Syawal kali ini membawa seribu keberkatan dan kebahagian kepada u olls semua.

Insyaallah, panjang umur saya akan sambung entry yang tertangguh selepas raya. Dan yang pasti, saya mau tukar ini template...dah tengok lama-lama tak santek..kann..byee

No comments:

Post a Comment

Google