Wednesday, September 17, 2008

Entry itu nanti basi..!!

Aku ada banyak entry nak update...huhhh *buat muka bangga*...
pasal BabyJonsonContest, baju raya Aleef, rumah baruku...tapi kisahnya sampai la ni tak update2 lagi..
Pasal aku dok tercari-cari camera cable aku...waaa pegi mana. Sungguh aku tak ingat saat-saat terakhir aku gunakan dia..tapi rasanya ada kat rumah..tapi rumah kat BBS ke, dekat BTP??...aiseyman, susah jugak ada banyak rumah ni.
Standard la kan, bila cari tak jumpa. sok-sok bila aku dah tak ingin nak pakai baru nampak.

Takpe lah...biar basi cerita aku tu sampai jumpa camera cable itu semula...emm harap-harap tak hilang ek..beratus tu nak beli baru...tensionnnn

Haa tunggu hari Jumaat la...boleh pinjam internet member-member opis...tak koser aku nak update banyak-banyak pakai knowledge suite ni punya PC...aku rasa lebih aman tenteram kalau pakai IE okey, boleh la nak eksyen melampau...dari pakai Apple software ni...tetiba rasa macam buduh sangat...banyak features yang takde...ataupon aku yang tak reti cari...hehh kang godek lebih2 rosak pulak PC company aku

2 comments:

  1. yelah.. i pun kalau nak update guna pc office, tak koser nak wat kat umah.. nnt jadi addicted susah lah pulak..

    ReplyDelete
  2. uuu conpom tak buat keje lain dah..ngadap PC memanjang..heheh

    ReplyDelete

Google