Monday, September 22, 2008

Dah beli baju raya!!!

Dah beli baju raya untuk ...anak aku la...

Bila dah ada anak ni, keutamaan haruslah pada anak kan, bukan lagi pada diri sendiri...pastu tempat kedua untuk suami ku, bukan lagi pada diri sendiri...tempat ketiga pulak untuk family ku, katakan tidak pada diri sendiri...abis tu, bila lagi untuk diri sendiri?? Aku ni memang tetiap bulan pon beli baju what...so apalagi ko nak labu?? Takkan beria nak beli baju lagi kan..hoho

Cuma this year beli baju satu je untuk memenuhi tema family aku...Aku, Yus dan Aleef...temanya adalah...jeng jeng jenggg...kelabu-kelabu hitam ...hahaha..ataupon nama glamernya silver balcky. Korang ada ke tema baju raya cam aku ni??...Aku syak mesti takde kan. Orang dok busy pilih karer yang vogue de vas, yang aku pulak amik kaler cenggitu...biru, gold, hijo, pink, merah, kuning, purple..whatever!! neway, saja la nak menimbulkan kelainan yang ntah apa-apa nih...eh tapi cooll

Asalnya, tema sekeluarga adalah Oren...tapi macam susah sangat nak cari Oren karer yang aku nak tu...isskk bukan yang sembarangan tu, ini Oren Oren best...cuba korang bayangkan!! Boleh migraine pala otak tau...hehehe

Untuk baju-bajuan selain dari baju asli di Hari Raya, untuk Aleef aku belikan baju kemeja dan seluars sahajo..Namanya pon anak lelaki kan, apalagi yang harus dibelikan untuk beliau. Tak kemeja, t-shirt...pastu seluar. Tak panjang, yang pendek...paling dasyat pon overall. Tu kira paling best sekali la...Harap warna je lain-lain..cekelat, biru, beige...hah kau amik semua aku beli. Sonang je sekejap dah dapat baju raya...kejap tak kejap la...mau 3 4 jam jugak baru settled. Cantik ke tidak, bolos saja dinding ituuu...*takde kena mengena*..lalala


Kemaja & t-shirt


Baju untuk jalan-jalan


Seluar katok (pendek)


Overall & Seluar panjang

Bila lagi mau pegi shopping ya?? angan-angan nak beli yang ini pastu rasa nak yang itu (sambil muncung ke arah baju2an itu)...lalala...Hari tu dah settled misi menghabiskan duit part 1. Alhamdulillah semua yang nak beli dah tercapai...so kesinambungan dari part 1 tak tawu bila.

1 comment:

  1. salam..
    berminat dengan baju kurung dari indonesia??
    jom singgah di sini..
    rm125 termasuk pos laju
    cepatt stok terhad

    ReplyDelete

Google