Monday, September 15, 2008

:-)

waa...What day is today anak murid?? today is Monday!! tomorrow is Tuesday...asal Monday je malas menguasai diri untuk pergi kerja. Aku? semua hari pon malas sebenarnya..wahaha...mengong lak pagi-pagi ni..almaklum lah coti melampau-lampau kan. dari Khamis bawak ke Jumaat bawak ke Sabtu Ahad...huhh lama tu

Al kisahnya hari Khamis saya telah MC kan diri di atas sebab-sebab kesihatan yang terganggu. Eceehh..yer yer saya sakit pinggang yer anak-anak. Sila jangan gelak...cam orang tua aku ni heh..pinggang ke belakang ke entahlah tapi tang situ ler..macam bengkak macam sakit macam denyut-denyut...sakit lah kesimpulan nya..cucuk-cucuk pon ada. sampai semua buat tak kena, bangun sakit, duduk lagi lah sakit...kalau baring dah sah-sah lega..kann..heheh

Jumaat pulak baby-sitter Aleef demam...pakat-pakat demam pulak satu family, termasuklah family saya pon.
Aleef jua demam dan selsema..sian dia...kesian semua orang..sib baik saya tak demam..huhh berlagak di situ

So today ada banyak entry nak update nih...dah gatal-gatal tangan nak taip tapi kesuntukan masa gitu. Marilah kita settle kan kerja yang melambak atas meja itu dan baru update blog okey.

Sekian.

No comments:

Post a Comment

Google