Tuesday, September 9, 2008

Monorel yang sengallll

waaa morning everybody...pagi ini sangat indah...pas settled everything, keluar rumah
sampai di Chow Kit hubby drop saya kat stesen monorel
tetapi kan..ada sesuatu yang tak best
Semangat waja okey keluar rumah pagi-pagi
jalan laju-laju dengan hasrat murni nak kejar tren itu

sekali aik!!!!...ramainya orang kat stesen
ada konsert kah?? huh takda makna nya...guess what?
saya dah agak dah, ni mesti monorel itu
telah rosak untuk sekian kalinya
mencik betul la kan pagi-pagi cenggini lak nak buat hal
bukan pertama kali...
tapi dah berpuluh nyah...haiihhh
letih mak nak berdiri dengan gigih kat situ
nak wat camana kan, ater saya ni kan penumpang monorel yang tegar
haruslah tercongok je tunggu bila la nak jalan tren ni

busan sungguh
boleh tak upgrade kan sikit service korang tu monorel???
kejap-kejap rosak...lambat la...tren takda lah
haiiiyaaaa
kan saya dah membebel pagi-pagi ni
layan je la...heheheh



Uiiiyoo...Ramai tak orang...tapi ini gambar masa tren lambat waktu balik kerja. Situasinya sama macam pagi tadi


Tren yang snailsss baru sampai


hah rebut lah korang, tak koser saya nak bertolak...
tidak tidak saya tidak buat begitu, tapi mereka yang tolak-tolak saya sampai handbag saya putus okey..
rasa nak lempang je sorang-sorang masa tuh...tapi disebabkan saya ni baik hati jadi saya maafkan mereka,
kerana saya tahu...mereka juga seperti saya
mahu pulang ke rumah dengan cepat

No comments:

Post a Comment

Google